Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

27 feb. 2010

Padova.Prato della valle. Fotoreportaj. 3. Atentie la biciclisti!



























Mult mi-a placut in Padova faptul ca lumea circula cu bicicleta. Incarcand aceste poze pe blog, simt ca nu am reusit sa surpind in esenta fenomenul, ramane sa fiu crezuta pe cuvant :)...bine, ca si clima permite, mi s-a raspuns, da,..hmmm... poate da, poate nu. In cele 2 zile cat am stat acolo, primele 2 din februarie, era cam frig pentru a te da cu bicicleta, adica soare cu dinti, poate spre pranz sa fie peste 0 grade. E ceva mai mult aici, este obisnuinta de a trai altfel, de a ma respecta, de a te respecta, de a ne respecta respirand un aer cat mai curat, si incercand sa fac, sa faci, sa facem acest lucru mereu. Bine, ok, dar si strazile sunt bune, doar suntem in Italia, uiti asta? tara cu autostrazi si strazi impecabile...da, nu uit, si completez, tara care isi intelege , accepta si integreaza trecutul in modern, in clipa de acum, tara in care orasele mai toate au povesti de sute si mii de ani, la fel si dalele stradutelor, si porticurile, si fatadele cladirilor, care traiesc in prezent cu aspectul din trecut! ce frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu