Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

27 feb. 2010

Padova. Fotoreportaj.7. Oamenii orasului.






Undeva pe la mijloc, am inserat o poza cu un cersetor, stand chiar discret,  in pozitia clasica, intr-o laterala a basilicii Sfantul Anton. A fost singurul cersetor pe care l-am intalnit in cele 15 ore de plimbari. Oare de ce si acum mi se pare fata lui cunoscuta?:))

In rest, nu pot vorbi decat despre placerea de a ma plimba pe acolo, si despre constatarea ca desi este al doilea centru universitar al Italiei, (din cate am citit), totusi, acest lucru nu determina in mod necesar aspecte negative asupra ambientului, atmosferei. Mai exact ma refer la curatenie, la liniste, la o anume pace in atmosfera. Si eu am fost studenta, am fost in multe centre universitare din tara, dar la noi, cumva notele sunt mai stridente. Si la acest capitol. Sau copiii din Padova invata mai mult...:)
























Un comentariu:

  1. am studiat la Padova timp de un an, si sincer, timpul aferent studiului nu era doar cel din sesiune, ci zilnic.Se merge la sala de lectura, sau prin parcuri...Cititul este un obicei, un mod de viata....face parte din cultura lor.
    De aceea poate "zumzaitul" studentesc nu e atat de evident...in schimb seara, miercurea mai ales in Piazza dell'Erbe, se petrece mult mai zgomotos :)

    RăspundețiȘtergere