Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

27 feb. 2010

Padova.Prato della valle. Fotoreportaj. 1. Oameni.











Prato della valle, o imensa piata, cam de 80000mp, frumoasa, ovala, curata, stralucitoare, veche, italiana, colorata, rafinata, cu palate, cu statui, cu fantana arteziana, cu canale si podeturi, cu piata, cu locuinte, cu sediul carabinierilor, cu oameni obisnuiti iesiti la soare, la plimbare, cu cainii, cu apropiatii. Inceput de februarie, insa frig mare pentru ei, obisnuiti cu o clima fara zapada si ger, insa o zi minunata pentru o romanca evadata din tara norilor, ninsorii si zapezii murdare, astfel cum era Romania cu o zi in urma. Am stat multe ore privind, ascultand, relaxandu-ma, minunandu-ma de faptul ca viata se poate derula si intr-un alt tempo. Cel al linistii. Am fotografiat cu anumita retinere specific romaneasca, ca oare nu se supara, sa nu il deranjez pe celalalt, sa nu ma expun stiu eu la ce...etcetc...Ce placere a fost sa observ diferenta si in atitudine...jena si retinerea mea, versus nonsalanta, degajarea si ok-ul primit tacit din partea localnicilor. Atmosfera unui loc o fac oamenii acelui loc. Ceea ce ei transmit, ceea ce ei fac, cum arata ei si cum arata lucrurile iesite din mana lor. Aici ma opresc din povesti, pentru ca imaginile vorbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu