Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

27 feb. 2010

Padova.Basilica di Sant Antonio. Fotoreportaj.







La inceputul lunii februarie am respirat din aerul Padovei vreme de 2 zile. Zile minunate, luminate de un soare generos. In aceasta mini-excursie am incercat, pe cat posibil, sa fiu observatoare, mai mult decat vizitatoare. Sa urmaresc ce se intampla in jurul meu, si sa vad ce imi capteaza atentia, si sa ma las sa ntru in atmosfera. Asa ca nu ma pot prezenta cu achizitii culturale, castiguri mentale, ci mai mult cu perceptii si observatii. Am aflat din carti ca Basilica di Sant Antonio a fost construita cu 700 de ani in urma, in cinstea unui preot care la un an  dupa moarte a fost sanctificat de Biserica Catolica. Este vorba de Anton, un preot franciscan, de origine din Lisabona, care a calatorit foarte mult predicand si fiind alaturi de oameni, ajutand si facand minuni.Ultimul an inaintea mortii sale l-a petrecut in Padova, oras in care a mai locuit perioada mai indelungata. În anul 1263, când se termină construcţia bazilicii, clădită în cinstea lui în Padova, i s-au transportat moaştele sub altarul din capela închinată lui. Eu am petrecut mult timp in aceasta piateta, privind oamenii,absorbiti in gandurile lor, privind porumbeii, bucurosi de soare, si simtind atmosfera. Calma, relaxata, curata, italiana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu