Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

27 feb. 2010

Padova.Prato della valle. Fotoreportaj. 2. Love is in the air.









Love is in the air...la la la ..laaaa :))
Oare am nimerit eu in piata indragostitilor, la ora indragostirii??? :) poate...nu se stie niciodata ce aduce clipa...pentru mine a fost un tandru spectacol, fara afis si bilet, locul l-am ales eu, mereu altul, insa scena se repeta, actorii erau altii...sau poate nu...erau insasi IUBIREA. Cred ca am asistat la spectacolul iubirii de inceput de februarie. Si asa  mi-a trecut mie dupa-amiaza...chiar inainte de asfintit, am fost si eu invitata in scena, insa am refuzat multumind frumos invitatiei la cafea sau campari, pastrandu-mi zambetul si incercand sa nu jignesc omul. Povestea s-a terminat cu un ciao bela si liubliu :))...ce spuneam...iubirea era in aer, contaminanta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu