Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

12 ian. 2010

Old jewish cemetery

Ce poate face omul dimineata, cand iese din hotel, si sta in cartierul evreiesc al Pragai?:)
Nu e greu, pentru ca te intrebi repede, oare de ce s-au adunat grupurile...ah, era sa zic, turmele:)alea de oameni pe strazile frumos fardate ale bogatilor evrei cehi. Sa vada unde zac alti fosti bogati evrei.
Ce invatam noi dupa ce facem turul bine conturat si delimitat al cimitirului, al vreo 4 sinagogi?
invatam ca degeaba s-au agitat aia de sub picioarele mele, la 2 metri sau habar nu am cat, ca tot acolo s-au dus.
Nu zic ca bogatia e rea, chiar si mie imi place sa ma bucur de avantajele de a avea bani.
Dar de aici pana la a fi obsedat sa aduni averi si munti de bani...haha...e drum lung. Oricum, la ceva a folosit bogatia acelor de sub pietre, ca mi-am dat eu seama care a fost mai bogat decat celalalt, simplu,... dupa inaltimea pietrei.
Adica vreo jumate de metru de piatra este diferenta.
Poate asta este diferenta.
50 de cm, sau 100. De piatra. Care si ea va dispare, peste un timp.
Deci, nimic, nara, nothing, nincs, sau cum vrem sa mai zicem:)
e bine, nu??:)


Daca stie cineva ce semnificatie are acest zid si banii aruncati aici, in interiorulcimitirului, chiar sunt curioasa sa aflu.
Mi se pare uman si logic si artistic si haios si orice si soricum vreau ca sa arunc un ban, daca am chef, in fantana din Roma, dar in cimitir, parca nu m-as reintoarce sa il vizitez.O data e suficient sa ma prind de faza.

Drumul spre afaraaaaaaaaaaaaaaaa...............:)

Restul pozelor din cimitir sunt in setul de pe flickr.

http://www.flickr.com/photos/domnitza_ralu/sets/72157623190583510/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu