Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

21 ian. 2010

Trees and streets in the fortress of Budapest

De fiecare data cand urc in cetate, ma atrage acest copac si aceasta casa. De fapt, aceasta imagine. O tot fotografiez. Imi place mai mult decat pot spune.:)
La fel patesc si cu ferestrele alea. Am niste reluari in program:))


Intre timp s-a inserat de tot. Iesim din cetate.Tot pe acolo.:) Nu am scapare, iar fac poze, desi imi jurasem ca gata cu fotografiatul pentru astazi, ca ne apuca revelionul pe strazi!:)...si totusi, macar un cadru...pls:)
Si sa-i las pe oamenii astia nefotografiati?:)...no chance..:)...uite ce bine arata cu beculetele alea peste capul lor:), le este luminata calea, viata...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu