Este un blog-sablon, predefinit de blogger, ...mi-ar place sa iti prezint fotografiile mele intr-un alt mod, mai personal, mai fluent. Insa pana la site-ul ce-l doresc, te rog lasa-ma sa te ghidez putin prin acest blog. Pentru a vizualiza lucrarile incarcate aici, te indrum sa folosesti instrumentul ETICHETE SAU FOTOGRAFII ORDONATE...si sa dai clic pe categoria care te intereseaza. Pagina principala ce se deruleaza prezinta doar cam o zecime din ce se afla pe blog. Pentru a vizualiza o fotografie la format mare, da un clic pe ea. Multumesc!

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

Sosesti ca un strain, pleci ca un prieten! :)

15 ian. 2010

La dolce vita! sau foto-chestiile.

Sunt intr-o faza a vietii in care mereu observ ceva straniu, altfel, anormal...ma rog, oare ce e normal si ce nu e inca nu s-a stabilit sau publicat...deci...revin...faza in care mereu chestii imi sar in ochi. Tot faze/chestii/imagini-cum vreti sa le spunem, care ma opresc din drum si ma fac sa fac poze mental-de multe ori, sau cu aparatul, cand acolo este doar o constructie in constructie. De exemplu.
Asa sa fie oare?
Am senzatia aceea ca de vreo cateva luni, parca vad altfel. Vad altceva. Vad mereu ceva ce as fotografia. Vad ceva.
Ce boala o mai fi si asta:))...rad singura in fata laptopului, de mine. Dar ma simt altfel. Sau era cazul, dupa 30 si ceva de ani, nici nu mai conteaza la cat de multi sunt:), era cazul sa si vad, nuuuu??? :)


Ma pune pe ganduri de genul, oare ce au avut in cap sefii proiectului cand l-au intitulat asa? o sa vina clientii ca mustele la ...ceva dulce...?:))...poate.

Alte imagini care nasc macar aceeasi intrebare cu cea de sus, adica de ce face cineva asta? probabil se distreaza bine lumea in Budapesta. Cred ca asta este raspunsul. Si eu il dau pentru mine. M-am distrat nemaipomenit de revelion, intre vreo 50 de straini, intr-un club de acolo. dar asta e alta poveste. Revin la foto-chestii.


Un comentariu:

  1. "... care ma opresc din drum si ma fac sa fac poze mental-de multe ori ..." /
    "Am senzatia aceea ca de vreo cateva luni, parca vad altfel. Vad altceva. Vad mereu ceva ce as fotografia. Vad ceva."
    mi se intampla si mie acelasi lucru :). Coincidenta azi mi-am spus ca de acum in colo peste tot unde ma duc (chiar si la masa de amiaza) voi lua aparatul cu mine.

    RăspundețiȘtergere